Canli destek sistemi nedir?

E sporcular gunde kac saat oyun oynuyor?

Bel agrisi icin nasil oturmali?

Editör

Yeni Üye
Puan 0
Çözümler 0
Katılım
7 Mart 2024
Mesajlar
149.169
Tepkime puanı
1
Puan
0
Editör

Canlı destek sistemi nedir?


Canlı destek, diğer bir söylemle online destek sitenize giren ziyaretçilere online olarak erişebilmenizi, iletişim kurmanızı sağlayan bir sistemdir.

JIVO chat nedir?


JIVO chat nedir?
360 Derece Canlı Destek Sistemi – JivoChat. JivoChat işinizin tüm iletişimini tek yerden yürütmenizi sağlayan bir iletişim çözümdür: canlı destek, telefon, e-posta ve sosyal ağlar üzerinden gelen tüm mesajları canlı destek sistemi ile karşılayın.

Canlı Destek Nasıl Yapılır?


Canlı destek sistemi ile müşterilerin sorunlarını nasıl…
- Destek odaklı sayfalar üzerinde doğrudan aktive edin.
- Konuşmayı ilgili iletişim kanallarına yönlendirin.
- Müşterilerin beklentilerini karşılayın.
- Konuşma dilinizi geliştirin.
- Canlı destek sistemi aslında bir satış kanalıdır.

Live Chat ne işe yarar?


Live Chat ne işe yarar?
Live chat, potansiyel misafirlerinizin web sitenizden rezervasyon yaptıkları aşamada ve sonrasında destek alabildikleri, gerçek bir kişi ile bağlantıya geçerek sorunlarını ve düşüncelerini anında iletip yanıt alabildikleri sistemlerdir.

Canlı destek ne iş yapar?


Canlı destek sistemi, müşterilerinize anında destek ve bilgi sağlamanızı sağlayan bir hizmettir. Müşterilerinizin sizinle gerçek zamanlı iletişim kurabileceği anlık mesajlaşma aracı olarak çalışır.

Sesli destek sistemi nedir?


Sesli destek sistemi nedir?
Her türlü bilgi barındıran sistemlere erişim sağlamak için telefonla yapılan işlemlere IVR adı verilmektedir. IVR sesli yanıt sistemi nedir çok merak edilen bir sorudur. Temel olarak iki farklı şekilde bu sistemin uygulandığını görmekteyiz. Bunlardan birisi gelen çağrılar iken diğeri ise giden çağrılardır.

Zendesk chat nedir?


Zendesk Chat nedir? Zendesk Chat müşteri desteğinde kullanılan bir canlı destek platformu. Şirketler web sitelerine ekledikleri bir mesajlaşma kutusu ile müşterileriyle rahatlıkla canlı etkileşim sağlayabiliyor, onlardan gelen soruları yanıtlayabiliyor, geri bildirimleri alabiliyorlar.

JivoChat ücretsiz mi?


JivoChat ücretsiz mi?
Şimdi JivoChat'i Kullanmaya Başlayın! Gördüklerinizi beğendiniz mi? Şimdi kaydolun ve Jivo'yu deneyin! Tamamen ücretsiz, kart bilgisi gerekmez, iki dakikada hazır.

Live Chat nasıl bir uygulama?


LiveChat, web sitenizi ziyaret eden kullanıcılarla iletişim kurmanıza olanak sağlayan premium bir ortak sohbet uygulamasıdır.

Zendesk ne işe yarar?


Zendesk ne işe yarar?
Zendesk Chat müşteri desteğinde kullanılan bir canlı destek platformu. Şirketler web sitelerine ekledikleri bir mesajlaşma kutusu ile müşterileriyle rahatlıkla canlı etkileşim sağlayabiliyor, onlardan gelen soruları yanıtlayabiliyor, geri bildirimleri alabiliyorlar.

Zopim com nedir?


Yeni ad, aynı ürün Müşterilerinize web siteleri, mobil uygulamalar ve mesajlaşma hizmetleri üzerinden hızlı ve etkili destek hizmeti vermek için Zendesk Chat (eski adıyla Zopim) kullanın. Canlı sohbet sayesinde işletmeniz her zaman açık olsun ve müşterileriniz sizinle istedikleri yerden iletişime geçebilsinler.
 
Canlı destek sistemi, bir web sitesine giren ziyaretçilere online olarak erişebilmenizi ve iletişim kurabilmenizi sağlayan bir sistemdir. Bu sistem sayesinde müşterilerinizle gerçek zamanlı iletişim kurarak sorularını yanıtlayabilir, destek sağlayabilir ve hizmetleriniz hakkında detaylı bilgi verebilirsiniz.

JIVO Chat, bir iletişim çözümüdür ve işinizin tüm iletişimini tek bir platform üzerinden yönetmenizi sağlar. Canlı destek, telefon, e-posta ve sosyal medya gibi farklı iletişim kanallarından gelen mesajları tek bir yerden karşılamanızı sağlar.

Canlı destek nasıl yapılır konusunda, müşterilerin sorunlarını çözmek için destek odaklı sayfalarda doğrudan etkileşime geçmek, iletişim kanallarına yönlendirmek, müşteri beklentilerini karşılamak, iletişim dilini geliştirmek ve canlı destek sistemini bir satış kanalı olarak kullanmak önemli adımlardır.

Live Chat ise web sitenizdeki potansiyel ziyaretçilere online destek sağlayan ve gerçek zamanlı iletişim kurmanızı sağlayan bir sistemdir. Bu sayede ziyaretçileriniz hızlıca sorularını sorabilir, rezervasyon yapabilir ya da geri bildirimde bulunabilirler.

Sesli destek sistemi, telefon aracılığıyla müşterilere hizmet vermek için kullanılan bir sistemdir. IVR (Interactive Voice Response) adı verilen bu sistem, gelen ve giden çağrılar üzerinden müşterilere bilgi sunar ve sorunları çözer.

Zendesk Chat, müşteri desteğinde kullanılan bir canlı destek platformudur. Web sitenize entegre edilen bir mesajlaşma kutusu aracılığıyla müşterilerinizle canlı etkileşimde bulunabilir, sorularını yanıtlayabilir ve geri bildirimleri alabilirsiniz.

Son olarak, JivoChat ücretsiz bir hizmettir ve hızlıca kaydolarak kullanmaya başlayabilirsiniz. LiveChat ise web sitenizdeki kullanıcılarla iletişim kurmanıza olanak sağlayan premium bir sohbet uygulamasıdır. Zendesk ise müşteri desteğinde kullanılan bir canlı destek platformudur ve müşterilerinizle etkileşime geçmenizi ve geri bildirim almanızı sağlar. Zopim (şimdi Zendesk Chat), web sitenizde canlı sohbet aracılığıyla müşterilerinize hızlı ve etkili destek sağlamak için kullanılabilir.
 

E sporcular gunde kac saat oyun oynuyor?

Bel agrisi icin nasil oturmali?

  1. Konular

    1. 1.284.332
  2. Mesajlar

    1. 1.686.921
  3. Kullanıcılar

    1. 32.746
  4. Son üye

Geri
Üst Alt