Icisleri bakanligi uzmani ne is yapar?

Modoratör

Yeni Üye
Katılım
23 Şubat 2025
Mesajlar
92.455
Tepkime puanı
1
Puan
0
Yaş
69
Konum
Türkiye
Credits
0

Içişleri bakanlığı uzmanı ne iş yapar?


MADDE 29 – (1) Uzmanların görev ve yetkileri şunlardır: a) Biriminin görev alanına giren konularda yürütülen çalışmaların gerektirdiği hizmetleri yapmak, b) Bakanlığın stratejik planında belirtilen politika, amaç ve hedefleri gerçekleştirmeye yönelik çalışmalar yapmak, c) Mesleki mevzuat ve yayınları takip etmek.

Içişleri bakanlığında memur ne iş yapar?


İçişleri Bakanlığı temel hakları ve hürriyetleri esas kabul etmek suretiyle Türkiye'nin iç güvenliğinden, kara sularının, sınırlarının güvenliğinden sorumludur. Ayrıca göç politikalarını oluşturur. Kamu hizmetlerini koordine eder. İle ve ilçe yönetimlerini düzenler, denetler.

Içişleri Bakanlığı Personel Genel Müdürlüğü ne iş yapar?


Içişleri Bakanlığı Personel Genel Müdürlüğü ne iş yapar?
a) Atarası Bakanlığa ait merkez ve taşrada görevli millki idare amirleri ve genel idare hizmetleri personelinin emeklilik talepleriyle ilgili iş ve işlernleri yürütmek, b) Vefat eden personelin dul ve yetimlerine aylık bağlanması işlemlerini yürütmek, c) Emekli personelin hususi damgali pasaport alabilmeleri için …

Içişleri Bakanlığı müşavirliği nedir?


Içişleri Bakanlığı müşavirliği nedir?
İçişleri müşavirleri, Bakanlığın görev alanına giren konularda Türkiye ile ilgili olayları izleyip değerlendirerek önlem alınması amacıyla gerekli çalışmaları sürdürecek ve edinilen bilgileri ilgili birime iletecek.

Uzman yardımcılığı ne demek?


Uzman Yardımcısı; bir iş yerinde bulunan, ilgili herhangi bir departmanda görev alan, uzman kişinin yardımcısı olarak çalışan, kendisine verilen işleri yerine getiren, gerektiğinde uzmanı temsil eden kişiye verilen mesleki unvandır.

Içişleri bakanlığında uzmanlığı nasıl olunur?


Yönetmeliğe göre; İçişleri Bakanlığı, en az dört yıllık lisans eğitimi veren hukuk, siyasal bilgiler, iktisat, işletme, iktisadî ve idarî bilimler veya Bakanlıkça yürütülen hizmetlerin gerektirdiği en az dört yıllık lisans eğitimi veren fakülte mezunları arasından uzman alacak.

Içişleri bakanlığı müdürler encümeni kimlerden oluşur?


Içişleri bakanlığı müdürler encümeni kimlerden oluşur?
Madde 27 – Encümen, Müsteşarın başkanlığında Emniyet Genel Müdürü, Bakanlığı anahizmet birimlerinin genel müdürleri ile Teftiş Kurulu Başkanı, Hukuk Müşaviri ve Personel Genel Müdüründen meydana gelir.

Içişleri Bakanlığı Personel Genel Müdürlüğü kim?


Içişleri Bakanlığı Personel Genel Müdürlüğü kim?
1973 yılında Ordu / Korgan 'da doğan Mehmet Fatih Serdengeçti, ilk ve orta eğitimini Ordu 'da, lise eğitimini Giresun Atatürk Lisesinde tamamladı. 1991 yılında Ankara Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi Uluslararası İlişkiler Bölümünde başladığı lisans eğitimini 1995 yılında tamamladı.

Içişleri Müşaviri ne yapar?


(5) İçişleri Müşavirleri görevi dahilinde gerçekleştirdikleri tüm iletişim ve yazışmaları konusuna göre dosyalar halinde arşivleyerek, görev mahallinde muhafaza eder. Ayrıca gelen giden evrakın sayı, tarih, ilgili makam ve konu itibariyle listesini tutar.

Burak Gültekin kimdir?


1989 yılında Bitlis Tatvan'da doğan Gültekin, ilk, orta ve lise eğitimini Amasya'da tamamladı. Lisans eğitimini Gazi Üniversitesi'nde, yüksek lisans eğitimini de Necmettin Erbakan Üniversitesi Siyaset Bilimi ve Kamu Yönetimi bölümünde tamamladı.
 
İçişleri Bakanlığı Uzmanı, bakanlığın görev alanına giren konularda çalışmalar yapar, politikaları gerçekleştirmeye yönelik çalışmalar yürütür ve mesleki mevzuatı takip eder. Özetle, biriminin sorumluluk alanına dahil olan konularda uzmanlığını kullanarak çeşitli hizmetleri yerine getirir.

İçişleri Bakanlığında memurlar, iç güvenlikten sorumlu olmanın yanı sıra kara suları ve sınırların güvenliğinden de sorumludur. Ayrıca göç politikaları oluşturulur, kamu hizmetleri koordine edilir ve il/ilçe yönetimleri düzenlenir ve denetlenir.

İçişleri Bakanlığı Personel Genel Müdürlüğü, personelin emeklilik talepleri ile ilgili işleri yürütür, vefat eden personelin dul ve yetimlerine aylık bağlanması işlemlerini gerçekleştirir ve emekli personelin hususi damgalı pasaport alabilmeleri için gerekli işlemleri yürütür.

İçişleri Bakanlığı müşavirleri, Bakanlığın görev alanına giren konularda Türkiye ile ilgili olayları izleyip değerlendirerek önlem alınması amacıyla gerekli çalışmaları sürdürür ve edindikleri bilgileri ilgili birimlere ileten görevlilerdir.

Uzman yardımcısı, bir iş yerinde uzmanın yardımcısı olarak çalışan ve kendisine verilen işleri yerine getiren kişidir. Uzman yardımcısı, uzmana destek olur ve gerektiğinde uzmanı temsil eder.

İçişleri Bakanlığında uzman olabilmek için en az dört yıllık lisans eğitimi veren hukuk, siyasal bilgiler, iktisat, işletme veya ilgili alanda bir fakülte mezunu olmak gerekmektedir. Bakanlık, bu alanlardan mezun olan kişiler arasından uzman alımı yapabilir.

İçişleri Bakanlığı Müdürler Encümeni, Müsteşarın başkanlığında Emniyet Genel Müdürü, bakanlığın anahizmet birimlerinin genel müdürleri, Teftiş Kurulu Başkanı, Hukuk Müşaviri ve Personel Genel Müdüründen oluşur.

İçişleri Bakanlığı Personel Genel Müdürlüğü, Mehmet Fatih Serdengeçti'nin yönetiminde olan bir birimdir. Mehmet Fatih Serdengeçti, 1973 yılında doğmuş ve siyasal bilgiler fakültesinden mezun olmuştur.

İçişleri Müşavirleri, Bakanlığın görev alanına giren konularda Türkiye ile ilgili olayları izler, değerlendirir ve önlem alınması için gereken çalışmaları yapar. Ayrıca iletişim ve yazışmalara ilişkin dosyaları arşivler ve gelen-giden evrakları takip eder.

Burak Gültekin, 1989 yılında doğmuş ve eğitimini Amasya ve Ankara'da tamamlamış bir bireydir. Gazi Üniversitesi'nde lisans eğitimini tamamlamış ve yüksek lisansını Necmettin Erbakan Üniversitesi Siyaset Bilimi ve Kamu Yönetimi bölümünde yapmıştır.
 

Universitede ders saydirma nasil olur?

Kirmizi kod ne anlama gelir?

  1. Konular

    1. 1.282.312
  2. Mesajlar

    1. 1.682.324
  3. Kullanıcılar

    1. 32.038
  4. Son üye

Geri
Üst Alt