Modoratör
Efsanevi Üye
Kamu kurum belgesi nasıl alınır?
Görev belgesi, e Devlet sistemi üzerinden çıkarılabiliyor. Görev belgesi (çalışma izin belgesi) e Devlet üzerinden İçişleri Bakanlığı e Başvuru ekranından alınabiliyor. e Devlet'te yer alan bu sayfa aracılığıyla izin belgelerini çıkaran yurttaşlar, adli/idari para cezası almayacak.
E devletten alınan belgeler nelerdir?
E devletten alınan belgeler nelerdir?
e-Devlet kapısı üzerinden alınan belgeler, nüfus müdürlüklerinden alınan belgelerle aynı hukuki değere sahiptir
- Kişi nüfus kayıt örneği.
- Aile (kişi, eş ve çocuk) nüfus kayıt örneği.
- Yerleşim yeri ve diğer adres bilgileri.
E devletten görev yeri belgesi alınabilir mi?
Milli Eğitim Bakanlığı tarafından yapılan son dakika açıklamasında "Bakanlığımızın merkez ve taşra teşkilatı personelinin görev yeri belgesi, e-Devlet üzerinden erişime açıldı" ifadeleri kullanıldı.
E devletten hizmet belgesi nasıl alınır?
E devletten hizmet belgesi nasıl alınır?
E-devlet üzerinden hizmet döküm belgesi almak için sisteme giriş yapın. Sosyal güvenlik kurumu linkine tıklayın. SGK tescil ve hizmet dökümü kısmından sağ üst kısımda yer alan barkodlu belge oluştur butonuna basın. Buradan SGK onaylı üzerinde barkod olan hizmet dökümünü saniyeler içinde alabilirsiniz.
E devlet belge sorgulama nasıl yapılır?
e-Devlet Kapısı üzerinden oluşturulan tüm barkodlu belgeleri burada doğrulayabilirsiniz. Doğrulamak istediğiniz belgeye ait barkod numarasını giriniz. Ücretsiz e-Devlet Barkodlu Belge Doğrulama mobil uygulaması ile, belgenin üzerindeki karekod'u okutarak, belgeleri daha hızlı ve kolay bir şekilde doğrulayabilirsiniz.
Hizmet Belgesi nasıl alınır?
Hizmet Belgesi nasıl alınır?
Hizmet belgesi, daha önce kamuda çalışmış veya hali hazırda kamuda çalışanlara verilen bir belgedir. Bu belge içinde kademe ve derece güncellemelerinizin yanı sıra ek göstergeniz gibi durumlarınız sene sene yazar. Maaş bordrosu ile ilgisi yoktur. Kurumunuzun personel işleri dairesinden isteyebilirsiniz.
Hizmet belgesi ne için istenir?
İş yerleri bu belgeyi işe alacak olduğu kişilerden talep edebilmektedirler. Burada esas amaç kişinin daha önce hangi kuruluşlarda çalıştığını görmek, bu kuruluşlarda ne kadar süre çalıştığını bilmektir. Bu vesile ile işe alacak olduğu kişi hakkında daha detaylı bilgilere erişebilme imkanına kavuşmaktadır.
Işyeri sahipleri Muafiyet belgesi nasıl alınır?
Işyeri sahipleri Muafiyet belgesi nasıl alınır?
Çalışma izin belgesi nasıl alınır? 29 Nisan 2021 Perşembe gününden itibaren muafiyetler kapsamında bulunan işyeri/fabrika/imalathane gibi yerlerde çalışan kişilerin, e-devlet platformunda yer alan İçişleri Bakanlığı e-başvuru sistemi üzerinden görev belgesi başvurusunda bulunacak.