Modoratör
Efsanevi Üye
Kısıtlamaları nasıl kaldırabilirim?
Ayarlar'a ve ardından Gizlilik'e dokunun. Bağlantılar'ın altından Kısıtlı hesaplar'a dokunun. Devam'a dokunun. Kısıtlamak istediğiniz hesabı arayın ve kullanıcı adının yanındaki Kısıtla'ya veya kısıtlamasını kaldırmak için Kısıtlamayı Kaldır'a dokunun.
Internet erişim engeli nasıl kaldırılır?
Güvenlik Merkezi'ni aç. Windows Güvenlik Duvarı ayarlarını aç. "İzin verilen uygulamalar" sekmesini aç. İnternet erişimini engellemek istediğin programın işaretini kaldır.
Türk Telekom internet kısıtlaması nasıl kaldırılır?
Türk Telekom internet kısıtlaması nasıl kaldırılır?
Müşterilerimiz, 444 1 444 Türk Telekom Müşteri Hizmetleri numaramız üzerinden Güvenli İnternet Profil değişikliklerini gerçekleştirebilmektedir. Online İşlemler: Müşterilerimiz, Türk Telekom Online İşlemler web ya da uygulamadan giriş yaparak profil değişikliklerini gerçekleştirebilmektedir.
İnternet kısıtlaması neden geldi?
Günümüz dünyasında güvenlik, internet kısıtlaması için birincil önlem olarak düşünülmektedir. Kişisel kullanımlarda ise çocukların zararlı web sitelere erişiminin engellenmesi veya internet bağımlılığının önüne geçilmesi için tercih edilmektedir.
İnternet erişiminiz engellendi ne demek?
İnternet erişiminiz engellendi Bağlantıyı güvenlik duvarı veya virüsten korunma yazılımı engellemiş olabilir. Kabloları kontrol edin ve kullandığınız yönlendiricileri, modemleri veya diğer ağ cihazlarını yeniden başlatın.
Ağ yöneticisi tarafından kısıtlı mod nasıl açılır?
Ağ yöneticisi tarafından kısıtlı mod nasıl açılır?
Android uygulaması
- Hesabınızda oturum açın.
- Sol üst kısımdan profil fotoğrafınıza dokunun.
- Ayarlar. Genel'e dokunun.
- Kısıtlı Mod'u etkinleştirin veya devre dışı bırakın.
Türk Telekom kısıtlama ne zaman kalkar?
Ayrıca, müşterilerimize SMS ve email ile fatura hatırlatmaları da yapılmaktadır. Ödenmemiş ilk faturanın son ödeme tarihinden itibaren 10 ile 44 gün içerisinde* erişiminiz kısıtlamaya alınır. Ödenmemiş bir adet fatura olduğunda erişim kısıtlanmaktadır. Diğer faturaların ödenmiş olması kısıtlamayı ortadan kaldırmaz.
Türk Telekom fatura kısıtlama nasıl yapılır?
1 Aralık 2017 tarihi itibarıyla, kullanım miktarının %80 ve %100 sınırına ulaşılması durumunda yapılacak bilgilendirmeleri almak istemeyen bireysel müşterilerimiz IPTAL KMSH yazıp 5555'e gönderebilir veya Müşteri Hizmetlerinden, Mobil Online İşlemler Merkezinden işleminizi gerçekleştirebilir.