- Katılım
- 27 Aralık 2022
- Mesajlar
- 342.209
- Çözümler
- 4
- Tepkime puanı
- 520
- Puan
- 113
- Yaş
- 36
- Konum
- Adana
- Web sitesi
- forumsitesi.com.tr
- Credits
- -4
- Meslek
- Webmaster
Otobüs firmalarını kim denetliyor?
Türkiye Otobüsçüler Federasyonu (TOFED) Yönetim Kurulu Başkanı Mehmet ERDOĞAN: DENETİMİ Emniyet Genel Müdürlüğü Trafik Şube ekipleri yapıyor.
Otobüs firmaları nasıl şikayet edilir?
Tüketicilerin her türlü talep, şikâyet, görüş, öneri, ihbar ve soruları www.alo176.gov.tr web adresinden de başvurabilirler.
Iett otobüs nereye şikayet edilir?
Hemen 153'ü arayarak ihbarda bulundum.
Otobusler Hangi Bakanlığa Bağlı?
Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığı Otobüs.
Şehirler arası otobüs aşı şart mı?
Aşısız veya hastalığı geçirmemiş kişilerin özel araç hariç uçak, otobüs, tren veya diğer toplu ulaşım araçlarıyla gerçekleştirecekleri şehirlerarası seyahatler için de negatif sonuçlu PCR testi bulunacak.
Korsan ihbar hattı 176 mıdır?
Korsan ihbar hattı (0530) 580 77 99 nolu telefona yapılan şikayetlere 7/24 cevap vermektedir. Hafta içi mesai saatleri içerisinde ise (0216) 327 07 73 nolu telefona ve ayrıca[email protected]adresine korsan kitap ihbarlarınızı yapabilirsiniz.
Minibüs hatları nereye şikayet edilir?
Minibüs, taksi, dolmuş, halk otobüsleri, servis minibüsleri, okul servisleri ve kamyonlar ile ilgili şikayetler "1530" a kısa mesajla iletilebilecek.
İstanbul Büyükşehir Belediyesini nereye şikayet edebilirim?
Acil başvurularınız için, 7 gün 24 saat aktif olan ALO 153 Çağrı Merkezimizi aramanız rica olunur!
Otobüste çalışan adama ne denir?
Otobüs şoförü, şehir içinde şehirler arası ya da uluslararası otobüsle seyahat eden insanları taşıyan kişidir. Yolcuların ve eşyalarının güvenli bir şekilde varış noktasına ulaşmasını sağlamakla sorumludur.
Otobüs yolcuyu kac dakika bekler?
Otobüs seferleri, firmaların belirlediği yolculuk planına göre düzenleniyor. Bu nedenle otobüs şoförünün geciken yolcuları beklemesi mümkün değil. Yolcuların otobüslerinin kalkış saatinden 15 dakika önce otogarda bulunması gerekiyor.