haberci
Efsanevi Üye

Quick Sigorta, Brandverse Awards 2025'in "Sosyal Medya Marka Analitiği" kategorisinde altın ödül kazandı. Şirketin açıklamasına göre, bu yıl SocialBrands Sosyal Medya Marka Endeksi'nde 50.000'den fazla sosyal medya marka hesabı değerlendirildi, ve bu değerlendirme 1 Nisan 2024 ile 1 Nisan 2025 arasındaki performans verileri göz önüne alınarak yapıldı.
Deloitte Türkiye tarafından yapılan değerlendirmede takipçi sayısı, büyüme oranı, paylaşım sıklığı ve etkileşim oranları gibi çeşitli metrikler ele alındı. Quick Sigorta, daha önce bronz ve gümüş ödüller kazanmıştı ancak bu yıl dijital iletişim stratejileriyle altın ödülün sahibi oldu.
Quick Sigorta Bütünleşik Pazarlama Direktörü Funda Çakar Deniz, ödül töreninde yaptığı konuşmada, şirketin dijital doğasının vizyonlarına yansıdığını ve kuruluşlarından bu yana dijital çalışmaları, pazarlama ve iş stratejilerinin merkezine koyduklarını vurguladı.
Deniz, acentelerden son kullanıcılara kadar uzanan temas noktalarında bütüncül bir yaklaşım benimsediklerini belirterek, ödülün sadece iletişim stratejilerinin doğruluğunu değil, aynı zamanda pazarlama vizyonlarının entegre, yenilikçi ve ileri görüşlü olduğunu gösterdiğini ifade etti.
Bunun arkasında kurum kültürlerinin liderlik anlayışı, ilham veren bir vizyon ve ortak akıl ile şekillenen stratejik yönetişim olduğunu söyleyen Deniz, "Sektöre ve iş yapış biçimlerine de değer katmaya devam edeceğiz" dedi.