Modoratör
Efsanevi Üye
Sınıf ortamı ne demek?
Öğretmenin öğrencisinin davranışında eğitimin genel ve özel amaçlarına uygun olarak gerekli değişiklikleri gerçekleştirmeye çalıştığı mekân öğretim ortamı olarak adlandırılır. Öğretmen-öğrenci-eğitsel araç ve gereçler bu ortamın içinde birbirleriyle karşılıklı etkileşim halindedirler.
Sınıf ortamında çok boyutluluk ne demek?
Sınıf ortamında çok boyutluluk ne demek?
Çok boyutluluk: Sınıfta aynı anda bir çok etkinlik bir arada yapılabilmektedir. Kimi öğrenciler okurken kimileri yazmakta, kimileri tartışmakta olabilirler. Bu sınıfın çok boyutluluk özelliğidir ve öğretmen bu etkinlikleri sınıfın amaçları doğrultusunda bütünleştirebilmelidir.
Okul dışı öğrenme ortamları ne demek?
Okul dışı öğrenme ortamları denildiğinde müzeler, botanik bahçeleri, bilim merkezleri, sanat merkezleri, doğal tarihi ve kültürel ortamlar, enerji santralleri, ziyarete açık endüstriyel kuruluşlar, sivil toplum kuruluşları, üniversiteler, fabrikalar, teknoparklar gibi yerler akla gelmektedir.
Kişisel öğrenme ortamı nedir?
Kişisel öğrenme ortamı nedir?
Kişisel Öğrenme Ortamları Bir başka ifadeyle kişisel öğrenme ortamları, öğrenenlerin kendi bireysel öğrenme süreçlerini yönetebilmelerine olanak sağlayan sistemler olarak da tanımlanabilirler. Kişisel öğrenme ortamları tamamen öğrenenin kendisi tarafından yapılandırılır ve yönetilir.
Etkili bir sınıf ortamı için ideal sıcaklık kaç derece olmalıdır?
Sınıfın aşırı sıcak veya soğuk olması, güdülemeyi ve öğrencinin konsantrasyonu olumsuz etkiler. İdeal sınıf sıcaklığı 20 C olduğu kabul edilir.
Sınıf yönetiminin temel öğeleri nelerdir?
Sınıf yönetiminin temel öğeleri nelerdir?
Sınıfın fiziksel boyutu.
Çok boyutluluk nedir Eğitim Bilimleri?
1. Çok boyutluluk: Sınıfta aynı anda bir çok etkinlik bir arada yapılabilmektedir. Kimi öğrenciler okurken kimileri yazmakta, kimileri tartışmakta olabilirler. Bu sınıfın çok boyutluluk özelliğidir ve öğretmen bu etkinlikleri sınıfın amaçları doğrultusunda bütünleştirebilmelidir.