<
		
                     
                
				
		
			
		
			
			
				
			
		
	
		
	 
					
				
				
					
	Modoratör
Yeni Üye
Yapılandırmacı eğitim ne demek?
Yapılandırmacı Eğitim: Bilginin öğrenci tarafından yapılandırılmasına oluşturulmasına,yorumlamasına ve geliştirmesine fırsat verir. Yapılandırmacılıkta bilginin tekrarı değil bilginin transferi ve yeniden yapılandırılması söz konusudur.
Eğitim anlayışları nelerdir?
Eğitim anlayışları nelerdir?
Eğitim felsefesi akımları Daimicilik, esasicilik, ilerlemecilik ve yeniden kurmacılık olarak 4 bölümde ele alınmaktadır. Program geliştirmenin temelleri arasındaki felsefi temel başlığı altında incelenen eğitim felsefesi akımları programda nelere önem verileceğini gösterir.
Atatürk'ün eğitim anlayışının özellikleri nelerdir?
Atatürk'ün eğitim anlayışının özellikleri nelerdir?
Yaptığı birçok konuşmasında bunu dile getirmiştir.
- Eğitimde Kadın Erkek Eşitliği.
- Eğitimin Yaygınlaştırılması – Bilgisizliğin Ortadan Kaldırılması
- Eğitimde Uygulamaya Önem Verilmesi.
- Milli Eğitim Sistemi Bilime Dayalı Olmalıdır.
- Eğitimde Laiklik İlkesi.
- Türkiye Cumhuriyeti´´nin Korunması
- Milli Eğitimde Disiplin.
Eğitim felsefesi yaklaşımları nelerdir?
Eğitimi etkileyen felsefi akımlar: İdealizm, realizm, pragmatizm ve varoluşçuluktur.
Mustafa Kemal Atatürk'ün eğitim görüşleri nelerdir?
Mustafa Kemal Atatürk'ün eğitim görüşleri nelerdir?
Atatürk Eğitime Önem Vermiştir: 1 Mart 1922 günü TBMM'de yaptığı konuşmada: "Eğitim, hükümetin en verimli ve en mühim görevidir." diyen Atatürk; Kurtuluş Savaşı'nın en buhranlı günlerinde millî eğitim sorunlarına eğilmiş ve 15 Temmuz 1921'de I. Maarif Kongresi'ni toplamıştır.
Mustafa Kemal Atatürk'ün Eğitim Felsefesi Nedir?
Mustafa Kemal Atatürk'ün Eğitim Felsefesi Nedir?
Abstract. Mustafa Kemal Atatürk eğitim felsefesi olarak "akılcılığı" ve "bilimi" temel alıyordu. Hedef gösterdiği "çağdaş uygarlık seviyesinin de üstüne çıkma" nın akıl ve bilim ile olacağının bilincindeydi.
Yapılandırmacı yaklaşımlar nelerdir?
Yapılandırmacı yaklaşım, öğrenmeyi, deneyimden anlam oluşturmayla eşleştiren bir teoridir. İnsanoğlu, bilgiyi doğrudan almanın aksine, onu kendisi oluşturur. Bu, öğrenmenin ancak mevcut bilgilere, deneyimlere dayalı olarak gerçekleşebileceği anlamına gelmektedir.