Neler yeni

Foruma hoşgeldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Zeberus

Hastanelerde hasta memnuniyeti nasil olculur?

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Zeberus
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

Zeberus

Yönetici
(¯´•._.• Webmaster •._.•´¯)
Puan 393
Çözümler 0
Katılım
27 Aralık 2022
Mesajlar
341.729
Tepkime puanı
7.128
Puan
393
Zeberus

Hastanelerde hasta memnuniyeti nasıl ölçülür?​

Yapılan memnuniyet araştırmalarına göre hastaların hastaneden beklentileri kabaca şunlardır:
- Doğru tanı, teşhis işlemleri.
- Doğru tedavi.
- Bilgili, nitelikli ve becerikli sağlık profesyonelleri.
- Saygı, özenli hizmet.
- Güler yüzlü hizmet.
- Zamanında hizmet.
- Temiz ortam.
- Uygun fiyat.

Sağlık hizmetlerinden memnuniyet araştırmalarının amaçları nelerdir?​

Alanyazından hareketle araştırmanın amacı; evde sağlık hizmetlerinin sunulmasında görevli sağlık personellere güven ve personel kalitesinin, evde sağlık hizmeti alan kişilerin memnuniyetleri üzerindeki etkisinin tespit edilmesidir.
Sağlık kurumlarında hasta tatmini önemli kılan nedenler nelerdir?
Sağlık işletmelerinde memnuniyeti etkileyen faktörler sağlık işletmesinin fiziki yapısı, personelin tıbbi açıdan yetkinlikleri ve güvenilirlikleri iletişimi, hastalara yönelik tutum ve davranışları, teknolojik alt yapı, satın alınan hizmetlerin yeterliliği ve güvenilirliğidir.

Hastanenin iç ve dış müşterileri nelerdir?​

Sağlık kurumlarında:

Sağlık kurumlarının global müşterileri nelerdir?​

Global müşteri ise mal veya hizmetlerden dolaylı olarak etkilenen kişi ve kuruluşlar olarak tanımlanmaktadır. Mal veya Hizmetlerimizden dolaylı olarak etkilenen kişi ve kuruluşlar. Mal veya Hizmetlerimizi kullanan veya birinci derecede etkilenen kişi veya kurumlar.
Sağlık kurumlarında hasta tatmini nedir?
Hasta tatmini; hastaların aldıkları sağlık hizmeti veya tıbbi bakımla ilgili beklenti, deneyim ve değer yargılarını ihtiva eden ve daha çok hastaların algılamalarına dayanan bir kavramdır.

Hasta memnuniyetini artırmaya ve olumlu sağlık çıktıları edinmeye yönelik en önemli unsur nedir?​

Buna göre hasta memnuniyeti beş faktörde ele alınmıştır. Bu faktörler somut (elle tutulur) unsurlar, güvenilirlik, cevap verme, empati ve güvendir.
 

Tema özelleştirme sistemi

Bu menüden forum temasının bazı alanlarını kendinize özel olarak düzenleye bilirsiniz

  • Tema özelleştirmeleri kullanılamıyor!

    Tema özelleştirme alanlarını sizin için kullanılamıyor, lütfen daha fazla bilgi için yönetici ile iletişime geçiniz.

  • Zevkini yansıtan renk kombinasyonunu seç
    Arkaplan resimleri
    Renk geçişli arkaplanlar
Geri