- Tepkime
- 18,994
- Coin
- 4,070
IP kısıtlaması : Birçok IPTV sağlayıcısı yalnızca belirli IP adreslerine erişim verir. IP'niz değiştiyse, sağlayıcınız erişimi geçici olarak engelleyebilir. Bu durumda şunları yapabilirsiniz..
Orijinal ağdaki işlevsel olduğu bağlantıyı kontrol edin (örneğin, evde).
IP'nizi değiştirmenin sağlayıcınız tarafından izin veriliyorsa sorunu çözüp çözemeyeceğini test etmek için bir VPN kullanın.
Medya oynatıcı ile uyumluluk : Tüm .m3 listeleri hiçbir oyuncuda çalışmaz. VLC, Kodi, Perfect Player gibi çeşitli IPTV uygulamaları bu farklı bağlantıları yönetebilir.
Bir uyumluluk sorunu olup olmadığını görmek için bağlantıyı birden fazla oyuncuda yeniden oynatmaya çalışın.
Oynatmayı etkileyebilecek arabelleğe alma ve video codec bileşenleriyle ilgili seçenekler için oynatıcının ayarlarını kontrol edin.
URL biçimini kontrol etme : .m3u listelerinde bazen .m3u_plus türü veya başka bir biçim için doğru yapılandırmanız gereken ek parametreler bulunur. Örneğin, bağlantı şunları içerebilir:
Kullanıcı adı, şifre ve = m3u_plus parametreleri. Bu parametrelerin
Bir sağlayıcıdan diğerine farklılık gösterebilecek belirli bir URL yapısı. URL'nin sağlayıcı tarafından değiştirilmediğinden veya değiştirilmediğinden emin olun.
Sınırlı erişim hakları ve cihazları : Bazı sağlayıcılar belirli cihazlara erişimi kısıtlar (örneğin, yalnızca belirli TV'lerde veya akış cihazlarında)
Güvenlik kilidi : Birçok IPTV sağlayıcısı, bir aralıkta birden fazla kimlik doğrulama girişimi algılarsa erişimi engeller.
Tekrar denemeden önce birkaç dakika bekleyin.
IPTV sağlayıcısıyla ilgili sorunlar : Bazı durumlarda, sağlayıcının sunucuları aşırı kalabalık veya bakım olabilir. Bu, 404 hataları veya uzun süreli arabelleğe alma gibi geçici erişim sorunlarına yol açabilir.
Bakım çalışması olup olmadığını veya sunucuların işlevsel olup olmadığını sorgulayın.
Sorunun yüksek trafikle ilgili olup olmadığını görmek için listeye farklı bir zamanda erişmeye çalışın.